شهر لوازم خانگی

ساخت وبلاگ

اگر در این چند سال اخیر سری به بازار لوازم خانگی زده باشید، به احتمال خیلی زیاد نام برند ایکس ویژن به گوش شما رسیده است. لوازم خانگی ایکس ویژن که سال های زیادی از ورود آن به بازار لوازم خانگی نمی گذرد، با قدرت و کیفیت بسیار بالایی توانسته در زمان کوتاهی به محبوبیت بالایی برسد. برند ایکس ویژن در تولید محصولات خود از جدید ترین تکنولوژی های روز دنیا بهره می گیرد و در رقابت با برند های سطح اول دنیا یعنی ال جی، سامسونگ و …، توانسته بسیار خوش بدرخشد. یکی از محصولات بسیار محبوب ایکس ویژن، تلویزیون های ایکس ویژن می باشد. در ادامه با ما همراه باشید تا به بررسی کیفیت تلویزیون های ایکس ویژن بپردازیم.

آیا قیمت پایین تلویزیون های ایکس ویژن رابطه ی مستقیمی با کیفیت آن دارد؟

همانطور که در ابتدای مطلب اشاره کردیم، کیفیت محصولات ایکس ویژن بسیار بالا می باشند و قیمت پایین تلویزیون های ایکس ویژن به منزله بی کیفیت بودن تلویزیون ها نمی باشد. یکی از دلایل قیمت مناسب تلویزیون های ایکس ویژن، داخلی بودن این برند می باشد.

مورد دیگری که شما را برای خرید محصولات ایکس ویژن ترغیب می کند این است که به دلیل تحریم، ممکن است هنگام خرابی تلویزیون یا هر محصول دیگر با برند خارجی، اگر نیاز به تعویض قطعه باشد، به راحتی نتوانید قطعه جایگزین را پیدا کنید یا ممکن است حتی هزینه زیادی بابت آن از شما دریافت شود. در مورد محصولات ایکس ویژن، نگرانی از این بابت ندارید. چرا که تمامی قطعات را به راحتی می توانید در ایران یافت کنید و در صورت خرابی و نیاز به تعویض، نسبت به تعویض قطعه اقدام نمایید.

تلویزیون های ایکس ویژن چه مزایایی دارند؟

  • قیمت مناسب تلویزیون ایکس ویژن
  • طراحی زیبا و به روز تلویزیون ایکس ویژن
  • کیفیت تصویر بالا تلویزیون ایکس ویژن
  • پشتیبانی از سیستم عامل اندروید در تلویزیون ایکس ویژن
  • کیفیت بالای سیستم صوتی این تلویزیون ها
  • زاویه دید گسترده در تلویزیون ایکس ویژن
  • امکان نصب اپلیکیشن های مختلف از جمله فیلیمو، دیجی کالا و … بر روی تلویزیون ایکس ویژن
  • مجهز به وای فای برای اتصال به شبکه اینترنت
  • امکانات بالا

تلویزیون های ایکس ویژن چه معایبی دارند؟

  • درگاه ارتباطی محدود تلویزیون ایکس ویژن
  • اختلالات کوچک
  • سخت افزار ضعیف تلویزیون ایکس ویژن
  • محدودیت حافظه
  • ضخامت پایین پنل اصلی تلویزیون ایکس ویژن
  • کاهش سرعت لود به دلیل تعداد بالای نصب برنامه ها بر روی آن

 

شهر لوازم خانگی...
ما را در سایت شهر لوازم خانگی دنبال می کنید

برچسب : تلویزیون ایکس ویژن, خرید تلویزیون ایکس ویژن, قیمت تلویزیون ایکس ویژن, انتخاب سنتر, شهر لوازم خانگی, نویسنده : سارا.ش بازدید : 131 تاريخ : شنبه 30 مهر 1401 ساعت: 18:35

در بازار لوازم خانگی و در زمینه ی فروش تلویزیون، برند تی سی ال یکی از برندهایی است که توانسته با تولید تلویزیون هایی پر امکانات به محبوبیت بالایی برسد. کمپانی تی سی ال یک کمپانی انگلیسی است و یک شرکت الکترونیکی چند ملیتی چینی به حساب می آید. در صورتی که قصد خرید تلویزیون TCL را دارید و می خواهید با نقاط ضعف تلویزیون های تی سی ال آشنا شوید، به شما پیشنهاد می کنیم این مطلب را از دست ندهید.

تلویزیون تی سی ال چه معایبی دارد؟

  • قطع شدن صدا در برخی مدل های تلویزیون تی سی ال که  مرتبط  به نقص در مین برد است.
  • قطع و وصل شدن تصویر پس از استفاده از تلویزیون تی سی ال در دراز مدت
  • چشمک زدن چراغ پاور تلویزیون تی سی ال به صورت ممتد.
  • نور کم و عدم وضوح تصویر در برخی مدل ها
  • دیر روشن شدن یا روشن نشدن برخی از مدل های تلویزیون های تی سی ال

دلیل سوختن لامپ تصویر تلویزیون تی سی ال چیست؟

سوختن لامپ تصویر مشکلی است که در برخی از تلویزیون های تی سی ال رخ می‌دهد. این مشکل معمولا در اکثر مدل‌هایی که گارانتی معتبری ندارند مشاهده می‌شود. همچنین مشکل در بخش بلک لایت برد تلویزیون تی سی ال  رخ می‌دهد. زمانی که دچار این مشکل می‌شوید تصویر تلویزیون به طور کلی قطع می‌شود.

علت قطعی صدای تلویزیون تی سی ال چیست؟

یکی دیگر از مشکلاتی که برای تلویزیون‌های تی سی ال ممکن است رخ دهد این است که صدا به طور قطع شود. ابتدا صدای تلویزیون قطع و وصل می‌شود  و بعد تلویزیون به کل بی صدا می‌شود. برای رفع  خرابی تلویزیون تی سی ال در قسمت صدا باید از ورودی‌های صدا مطمئن شوید. پورت‌هایی مانند AV  یا HDMI از ورودی‌های صدا هستند.

علت دیر روشن شدن تلویزیون تی سی ال چیست؟

یکی دیگر از علت‌ها که خرابی تلویزیون تی س ال به شمار می‌رود و در مرور زمان برای بیشتر تلویزیون‌ها رخ می‌دهد اختلالاتی در زمینه پاور است. سوختن و یا خرابی‌های پاور می‌تواند در تصویر به خصوص روشن شدن تلویزیون اختلال ایجاد کند. همانطور که اشاره کردیم برد پاور منبع تغذیه انرژی تلویزیون برای روشن و خاموش کردن  دستگاه است.

خرابی این قطعه باعث می‌شود، تلویزیون دیر روشن شده و این فرایند طولانی‌تر شود.  در نهایت یک مرتبه تلویزیون در حالت استند بای رفته و هرگز روشن نمی‌شود. این آسیب از بخش پاور است که می‌تواند به بخش مین برد نیز خسارت وارد کند.

شهر لوازم خانگی...
ما را در سایت شهر لوازم خانگی دنبال می کنید

برچسب : تلویزیون تی سی ال, تلویزیون ال ای دی تی سی ال, تلویزیون هوشمند تی سی ال, انتخاب سنتر, شهر لوازم خانگی, نویسنده : سارا.ش بازدید : 115 تاريخ : پنجشنبه 28 مهر 1401 ساعت: 15:34

 همه ی ما با شرکت گلدیران آشنایی داریم و گلدیران را با محصولات ال جی می شناسیم، پس از عدم واردات محصولات ال جی، شرکت گلدیران محصولات جی پلاس را وارد بازار لوازم خانگی ایران کرد. در رابطه با کیفیت تلویزیون جی پلاس باید گفت که کیفیت تلویزیون های این برند در سطح بالایی قرار داشته و محصولات آن شامل انواع تلویزیون هوشمند و معمولی در سایزهای 32، 40، 50 و 55 اینچ را شامل می‌شود. صفحه نمایش این تلویزیون‌ها از دو نوع LCD و LED هستند که کیفیت تصویر HD، Full HD و 4را شامل می‌شوند.

پرفروش ترین تلویزیون جی پلاس کدام است؟

  1. تلویزیون جی پلاس 43 اینچ 43JH412N

تلویزیون 43 اینچ جی پلاس مدل 43JH412N از تکنولوژی LED برخوردار است. این مدل تلویزیون جی پلاس با نمایش تصویری با کیفیت Full HD، نیاز مخاطبان را به طور کلی برطرف می‌کند. علاوه بر این ها پشتیبانی از فرمت‌های تصویری متنوع، باعث می‌شود تا کاربران بتوانند با خیالی آسوده از اکثر فایل‌های خود استفاده کنند.

  1. تلویزیون 43 اینچ جی پلاس مدل 43FH512N

تلویزیون ال ای دی جی پلاس مدل 43FH512N سایز 43 اینچ با صفحه LED است. کیفیت نمایشگر این محصول Full HD با رزولوشن 1920×1080 است که زاویه دید مناسبی خوبی در اختیار کاربر قرار می دهد. سیستم صوتی 2 کاناله این مدل تلویزیون جی پلاس توان خروجی 12 وات را ارائه می‌کند که صدای شفاف و خوبی را ارائه می کند.

  1. تلویزیون ال ‌ای‌ دی جی پلاس 40JH512N سایز 40 اینچ

تلویزیون مدل 40JH512N از سری تلویزیون‌های 40 اینچی برند جی پلاس (Gplus) است. این مدل از تلویزیون LED به کیفیت Full HD مجهز است که رزولوشن 1920×1080 را به کاربر ارائه می‌کند.این مدل تلویزیون جی پلاس از فرمت‌های رایج صوتی و تصویری پشتیبانی می‌کند تا کاربران بتوانند از فایل‌های خود به ‌راحتی استفاده کنند.

  1. تلویزیون 32 اینچی 32JD612N

تلویزیون جی پلاس 32JD612N محصولی ارزان قیمت به واسطه‌ی صفحه نمایش IPS است که رزولوشن 1280×720 با کیفیت تصویر HD ارائه می‌کند. قابلیت کاهش نویز تصویر (Noise Reduction) تصویری شفاف را به نمایش میگذارد.پشتیبانی این تلویزیون از فرمت های تصویری متنوع، باعث می‌شود تا کاربران بتوانند با خیالی آسوده از اکثر فایل های خود استفاده کنند.

  1. تلویزیون ال ‌ای ‌دی جی پلاس 32FD512N  سایز 32 اینچ

تلویزیون ال ای دی جی پلاس مدل 32FD512N سایز 32 اینچ از کیفیت HD با رزولوشن 720×1080 پشتیبانی می‌کند. یکی از ویژگی‌های این مدل از تلویزیون ال ای دی جی پلاس زاویه دید مناسب است. سیستم صوتی استفاده ‌شده در این تلویزیون 2 کاناله با توان خروجی 12 وات است. این میزان برای تلویزیونی با این ابعاد قابل ‌قبول است. یکی دیگر از ویژگی‌های این مدل 2 درگاه USB2.0 است. شما می‌توانید هارد یا فلشتان را برای تماشای فیلم یا سریال به این درگاه متصل کنید.

  1. تلویزیون هوشمند LED جی پلاس GTV-55JU922S سایز 55 اینچ

تلویزیون ال ای دی GTV-55JU922S از سری محصولات برند جی پلاس است که در اندازه 55 اینچی روانه بازار شده است. این تلویزیون از تکنولوژی LED برخوردار است و با نمایش تصویری با کیفیت Ultra HD یا همان 4عرضه شده است.

پشتیبانی این تلویزیون از فرمت‌های تصویری متنوع، باعث می‌شود تا کاربران بتوانند با خیالی آسوده از اکثر فایل‌ های خود استفاده کنند. این محصول به اسپیکر با توان خروجی 20 واتی مجهز شده است که صدایی واضح را ارائه می دهد. از ویژگی‌های این مدل می ‌توان به بهره گیری از سیستم عامل اندروید اشاره کرد.

  1. جی پلاس GTV-50GH412N سایز 50 اینچ

تلویزیون جی پلاس مدل GTV-50GH412N از سری محصولات Full HD برند Gplus است که متناسب با نیاز طیف وسیعی از مشتریان، تولید و روانه‌ ی بازار شده است. این محصول در اندازه 50 اینچی روانه بازار، متناسب با سالن‌های متوسط و بزرگ است. می‌توانید این محصول را به ‌وسیله‌ ی پایه ‌ی آن، روی میز تلویزیون قرار دهید یا برای استفاده‌ ی بیشتر از محیط اتاق، به دیوار متصل کنید.

  1. تلویزیون 50 اینچ جی پلاس 50JH412N

مدل 50JH412N از سری تلویزیون‌های 50 اینچی جی پلاس با تکنولوژی LED است و با نمایش تصویری با کیفیت Full HD، نیاز مخاطبان را برطرف می‌کند. پشتیبانی این تلویزیون از فرمت‌های تصویری متنوع، باعث می‌شود تا کاربران بتوانند با خیالی آسوده از اکثر فایل‌های خود استفاده کنند.این تلویزیون به همراه یک ریموت کنترل طراحی شده است که کارایی بسیار ساده‌ای دارد. مجهز به دو اسپیکر 8 واتی است که صدایی 16 واتی را برای کاربر به همراه دارد. از امکانات بسیار پر کاربرد این مدل، گیرنده‌ی دیجیتال داخلی آن است. این دستگاه باعث می‌شود که بتوانید شبکه‌های دیجیتالی را روی تلویزیون خود دریافت کنید.

  1. جی پلاس ال ‌ای ‌دی 50JH512N سایز 50 اینچ

تلویزیون جی پلاس 50JH512N از سری تلویزیون‌های 50 اینچی این برند با کیفیت Full HD است که از فرمت‌های تصویری متنوع پشتیبانی می‌کند.این تلویزیون به همراه یک ریموت کنترل طراحی شده است که کارایی بسیار ساده‌ای دارد. این تلویزیون مجهز به دو اسپیکر 8 واتی است که صدایی 16 واتی را برای کاربر به همراه دارد. از امکانات بسیار پر کاربرد این مدل، گیرنده‌ی دیجیتال داخلی آن است.

 

شهر لوازم خانگی...
ما را در سایت شهر لوازم خانگی دنبال می کنید

برچسب : تلویزیون جی پلاس, تلویزیون هوشمند جی پلاس, تلویزیون ال ای دی جی پلاس, انتخاب سنتر, شهر لوازم خانگی, نویسنده : سارا.ش بازدید : 136 تاريخ : چهارشنبه 27 مهر 1401 ساعت: 18:06

شرکت پارس خزر یکی از شرکت های معتبر در زمینه ی تولید لوازم خانگی با کیفیت فعالیت می کند. پارس خزر کیفیت خود را با استفاده از ۵ سیستم مرتبط با کیفیت در سطحی بالا حفظ کرده است. این ۵ سیستم عبارتند از: سیستم مدیریت کیفیت، سیستم مدیریت رضایتمندی مشتریان، سیستم مدیریت ایمنی و بهداشت حرفه ای، سیستم مدیریت زیست محیطی و سیستم رسیدگی به شکایات مشتریان.

کمپانی پارس خزر همواره سعی بر این داشته که با نیازسنجی مشتریان و ارائه محصولات جدید و متنوع با بالاترین کیفیت و قیمتی قابل قبول همواره رضایت مشتریان خود را تامین کند. اغلب مردم نیز از محصولات این شرکت رضایت دارند و این برند را به یکدیگر توصیه می کنند.

با کیفیت ترین محصولات پارس خزر کدام است؟

  • شستشو و نظافت لباس با محصولات پارس خزر

شرکت پارس خزر در گروه شست و شو و نظافت به تولید دو وسیله ماشین لباسشویی و اتو بخار اقدام کرده است.ماشین لباسشویی پارس خزر دارای امکاناتی همچون داشتن عیب یاب هوشمند، موتور اینورتر با انتقال قدرت تسمه ای، مصرف انرژی A+++، قابلیت اضافه کردن لباس هنگام شستشو، صفحه نمایش LCD، قفل کودک، برنامه تنظیم سطح آب و ۱۸ برنامه شستشو به همراه گزینه های انتخابی است.

  • پخت و پز با محصولات پارس خزر

در میان تولیدات مرتبط با پخت و پز پارس خزر می توانید محصولاتی همچون پلوپز، بخارپز، سرخ کن، آون توستر، ساندویچ ساز، کباب پز (باربیکیو)، تخم مرغ پز و خوراک پز چندکاره را پیدا کنید.پارس خزر در زمینه تولید پلوپز یکی از فعال ترین و با کیفیت ترین برندهای ایرانی است. پلوپزهای پارس خزر بسیار متنوع و با مشخصات گوناگون تولید شده اند.

از ویژگی های خاص پلوپزهای پارس خزر می توان به مشخصاتی همچون مصرف بهینه برق، امکان صرفه جویی در زمان، سایز ۲ تا ۱۶ نفره، بدنه های استیل، گارانتی ۲۵ ماهه و خدمات پس از فروش اشاره کرد.

  • آماده سازی غذا با محصولات پارس خزر

در این دسته بندی محصولاتی همچون غذاساز، آسیاب، همزن، بلندر، خردکن، سبزی خردکن، میوه و سبزی خشک کن، مکمل چرخ گوشت، ترازو دیجیتالی، آسیاب-مخلوط کن و سه کاره (خردکن، مخلوط کن و همزن) جای می گیرند.

گوشت کوب برقی پارس خزر یک محصول بسیار کاربردی و باکیفیت است که می توان از آن هم به عنوان گوشت کوب و هم به عنوان مخلوط کن استفاده کرد. این گوشت کوب دارای چند تیغه و همچنین یک ظرف مخصوص است و به راحتی می تواند به آماده سازی مواد غذایی پیش از پخت غذا کمک کند.

جمع بندی:

در این مقاله سعی کردیم به طور مفصل محصولات تولیدی یک برند ایرانی باسابقه و خوشنام به نام پارس خزر را به شما معرفی کنیم. امیدواریم روزی برسد که کیفیت محصولات ایرانی در بسیاری از زمینه ها زبانزد همگان باشد. بدون شک با اعتماد به تولیدکنندگان داخلی و ارائه نظرات و پیشنهادات خود به آنها می توانیم به این مهم دست پیدا کنیم.

شهر لوازم خانگی...
ما را در سایت شهر لوازم خانگی دنبال می کنید

برچسب : پارس خزر, محصولات پارس خزر, لوازم خانگی پارس خزر, انتخاب سنتر, شهر لوازم خانگی, نویسنده : سارا.ش بازدید : 136 تاريخ : يکشنبه 17 مهر 1401 ساعت: 14:04

پلوپز دیجیتال میگل GRC۸۶۰ یکی از محصولات بسیار پرفروش و محبوب شرکت Migel  است. همه ی ما کم و بیش با برند میگل آشنا هستیم و می دانیم که برند میگل یکی از زیر مجموعه های شرکت معتبر فلر می باشد و که با عرضه‌ی محصولات باکیفیت و اقتصادی، باعث شهرت و محبوبیت این شرکت شده است.

پلوپز میگل وسیله ای بسیار کاربردی برای درست کردن انواع پلو و خوراک می باشد که از ظرفیت بالای ۸ الی ۱۰ نفره برخوردار است و برای یک خانواده پر جمعیت بهترین گزینه به حساب می آید. شما می توانید از این مدل پلوپز میگل نه تنها به عنوان یک پلوپز بلکه برای بخارپز کردن و تهیه ی ماست و تهیه ته دیگ و حلیم و سوپ و .. استفاده کنید. همچنین باید به این موضوع اشاره کرد که این پلوپز دارای قابلیت گرم کردن مجدد برنج می باشد و برنج شما مانند یک برنج تازه پخت می شود.

از ویژگی های این مدل پلوپز میگل می توان گفت که این دستگاه دارای نمایشگر دیجیتال می باشد. درب این مدل پلوپز با یک دکمه باز می شود و فیلتر روی درب آن را به راحتی می توان خارج کرد تا در دستگاه از سمت داخل تمیز باشد. این محصول دارای روکش از جنس تفلون و درجه بندی شده می باشد که مانع چسبندگی مواد غذایی می شود.این دستگاه چند کاره دارای ظرف بخارپز است که برای تهیه گوشت و سبزیجات از آن استفاده نمود. دارای کفگیر و ملاقه مخصوص می باشد که قابلیت قرارگیری در کنار محصول را دارد.

مشخصات فنی پلوپز دیجیتال میگل :

  • دستگاهی مناسب 8 الی 10 نفر
  • پلوپز بخارپز میگل  مجهز به صفحه نمایش دیجیتال می‌باشد.( با استفاده از این منو دیجیتال می توان برای پخت هر نوع غذا با تنظیمات دستگاه آن را انتخاب کرد)
  • پلوپز میگل علاوه بر پلوپز، قابلیت آرام پز و بخارپز را نیز دارد.
  •  این پلوپز دارای یک صفحه دیجیتال است که توسط این پنل لمسی می توان برنامه مواد غذایی یا آشپزی مورد نظر خود را انجام داد.
  • پلوپز میگل دارای قابلیت گرم ‌کردن مجدد برنج می باشد.
  • روکش ظرف، تفلون و درجه ‌بندی ‌شده است.
  • کفگیر و ملاقه‌ی مخصوص هم به همراه این محصول عرضه می‌شود که از قابلیت قرارگیری در کنار دستگاه برخوردار است.
  • کابل برق دستگاه از بدنه ی آن جدا است و حمل ‌و نقل آن به‌ راحتی انجام می‌شود.
  • بدنه ‌ی دستگاه کاملا ایمن می باشد.
شهر لوازم خانگی...
ما را در سایت شهر لوازم خانگی دنبال می کنید

برچسب : میگل , محصولات میگل , لوازم خانگی میگل , انتخاب سنتر , شهر لوازم خانگی, نویسنده : سارا.ش بازدید : 127 تاريخ : شنبه 16 مهر 1401 ساعت: 15:51

 برندهای خارجی و داخلی زیادی در بازار وجود دارند که سال‌ها است به تولید لوازم برقی مشغول هستندلوازم برقی پارس خزر از جمله محبوب ‌ترین محصولات در میان خریدارانی هستند که خرید محصولات ایرانی را ترجیح می‌دهند. ما در این مقاله برخی از بهترین لوازم برقی برند پارس خزر را به شما معرفی خواهیم نمود.

معرفی پرطرفدارترین لوازم برقی پارس خزر:

1- جارو برقی پارس خزر مدل Turbo 2000

جارو برقی پارس‌خزر مدل Turbo 2000 از انواع جاروبرقی‌ های کیسه‌ دار می باشد. این محصول دارای یک مخزن با گنجایش ۶ لیتر است و موتور آن با توان ۲۰۰۰ وات کار می‌کند.این محصول دارای قدرت مکش بسیار خوبی است و در تمیز کردن انواع سطوح به شما کمک می‌کند.

2- آبمیوه گیری پارس خزر مدل تایگر 700W

یکی دیگر از محصولات محبوب برند پارس خزر ، آبمیوه ‌گیری پارس خزر مدل تایگر W700 است. بدنه‌ی این دستگاه از ترکیب استیل و پلاستیک ساخته شده است. هنگامی که به این آبمیوه ‌گیری نگاه می‌کنید، متوجه می‌شوید این ترکیب جذابیت خاصی به آن بخشیده است.این محصول دارای موتور قدرتمندی است که می‌توانید سرعت آن را به‌وسیله‌ی پیچ تنظیم سرعت تنظیم کنید. تیغه‌ها و فیلتر‌ این دستگاه از استیل ضد زنگ ساخته شده‌اند و کیفیت بسیار خوبی دارند.

3- پلوپز پارس خزر مدل RC-61 Tyan

به کمک این پلوپز می‌توانید برنج را در درجات مختلف و با انواع ته‌ دیگ تهیه کنید. بدنه‌ی این دستگاه از جنس فلز است و استحکام بالایی دارد. این بدنه ‌ی فلزی با رنگ سفید و نسوز پوشیده شده است.از نظر ایمنی دستگاه هم این پلوپز نگرانی‌های شما را برطرف خواهد کرد؛ کابل نسوز و فیوز حرارتی این پلوپز جلوی خطرات احتمالی را می‌ گیرند. این محصول همچنین دارای تفلون نچسب و درب پیرکس سوپاپ‌ دار است. به‌علاوه، فضای بسیار کمی را اشغال می‌کند و با ظرفیت ۲ نفر برای خانواده‌های کم‌جمعیت بسیار مناسب است.

4- چرخ گوشت پارس خزر مدل Buffalo-2020

چرخ گوشت پارس ‌خزر مدل Buffalo 2020 یکی از محصولات خوب و با کیفیت این برند ایرانی است. این دستگاه با توان ۱۰۰۰ وات کار می کند و محصولی نسبتا قدرتمند به ‌شمار می‌آید. به‌علاوه، ابعاد کوچک و وزن سبکی دارد؛ بنابراین جابه‌جایی و حمل آن بسیار راحت است.

5- بخارپز پارس خزر مدل Digi Steel

بخار پز پارس خزر وسیله ای بسیار کابردی  مناسب ۸ نفر است که گنجایشی کاملا ایده‌آل به‌شمار می‌رود. به کمک این بخارپز می‌تواند انواع سبزیجات و مواد غذایی مختلف را به‌صورت کاملا سالم و بدون روغن طبخ کنید. این محصول با توان بالایی کار می‌‌کند و با ایجاد بخار داغ در طبقات مختلف غذا را کاملا می‌پزد.

6-پنکه دیواری پارس خزر مدل ES7020WKAI

به کمک این پنکه می‌ توانید اتاق‌ها یا فضاهای کوچک را به‌راحتی خنک کنید. به‌علاوه، این محصول فضای بسیار کمی را اشغال می‌کند و عملکرد بسیار خوبی دارد.این محصول همچنین دارای یک پنل لمسی و یک ریموت کنترل است که به ‌وسیله‌ی آن می‌ توانید دستگاه را به ‌راحتی کنترل کنید. همچنین می‌توانید تایمر دستگاه را روی بازه ‌ی زمانی مورد نظر خود تنظیم کنید و خوابی راحت داشته باشید. این پنکه دارای قابلیت گردش افقی است که به عملکرد بهتر پنکه کمک بسیاری می‌کند.

7- سرخ کن پارس خزر مدل FR-2014

اگر به درست کردن غذاهای فست ‌فودی و سرخ ‌کردنی علاقه دارید، سرخ‌ کن پارس‌خزر مدل FR-2014 به کمک شما می‌آید. این دستگاه یکی از محصولات ساده و کاربردی پارس‌ خزر است که قدرت بالایی دارد.این محصول ۲ لیتر ظرفیت دارد و با توان ۱۸۰۰ وات کار می‌کند. پس از استفاده از دستگاه می‌توانید قطعات آن را از هم جدا کنید و به‌ راحتی بشویید. محفظه‌ی جمع‌آوری سیم و قابلیت تعویض فیلتر از دیگر ویژگی‌های این محصول هستند.

شهر لوازم خانگی...
ما را در سایت شهر لوازم خانگی دنبال می کنید

برچسب : پارس خزر, محصولات پارس خزر, لوازم خانگی پارس خزر, انتخاب سنتر, شهر لوازم خانگی, نویسنده : سارا.ش بازدید : 139 تاريخ : پنجشنبه 14 مهر 1401 ساعت: 14:08

اگر قصد خرید لوازم خانگی ایرانی را داشته باشید، قطعا برند میگل را می شناسید. برند میگل یکی از برندهای با کیفیت ایرانی می باشد که انواع لوازم آشپزخانه را در بازار ارائه می کند. یکی از محصولات کاربردی برند میگل، آون توستر میگل می باشد.

معرفی آون توسر میگل مدل GEO 220 

یکی از محبوب ترین آون توسترهای میگل، آون توستر میگل مدل GEO 220  می باشد. شما به کمک این دستگاه می توانید با آن غذارا گرم یا پخت نمایید. آون میگل دارای موتو با توان مرفی 1500 وات ، تایمر 60 دقیقه‌ای و خاموش شدن خودکار پس از اتمام زمان پخت می‌باشد. همچنین آون میگل دارای فن هوای داغ برای پخت بهتر و یکنواخت و جوجه گردان نیز می‌باشد. وجود 4 المنت قدرتمند از جنس استیل ضد زنگ از مزایای دیگر آون توستر میگل می‌باشد. همراه آون میگل لوازم جانبی مانند سینی پخت ، توری پخت ، دستگیره جوجه گردان،سیخ جوجه گردان،دستگیره سینی پخت نیز ارائه می‌شود.

لازم به ذکر است آون میگل دارای ابعاد ۳۵*۲۹*۴۵.۵ سانتی‌متر ، وزن 7200 گرم و ظرفیت 22 لیتر است. کنترل تنظیمات این دستگاه به صورت مکانیکی قابل تنظیم است. درجه حرارت آون میگل بین 0 تا 230 درجه سانتی‌گراد قابل تنظیم است. این محصول دارای سیخ و جوجه گردان نیز است.

شهر لوازم خانگی...
ما را در سایت شهر لوازم خانگی دنبال می کنید

برچسب : میگل , محصولات میگل , لوازم خانگی میگل , انتخاب سنتر , شهر لوازم خانگی, نویسنده : سارا.ش بازدید : 155 تاريخ : سه شنبه 12 مهر 1401 ساعت: 19:33

 با وجود تحریم های پیش روی، برندهای داخلی زیادی دست به تولید انواع لوازم خانگی با توجه به نیازهای جامعه زده اند. یکی از برندهای تولید داخل که در این چند سال توانسته به فروش بالایی برسد، محصولات میگل می باشد. برند میگل یکی از برندهای در حال پیشرفت است و عده زیادی معتقد هستند که این برند در آینده ای نچندان دور به یکی از برترین و بهترین برندهای لوازم خانگی ایران تبدیل می شود.در ادامه با ما همراه باشید تا به بررسی محصولات میگل بپردازیم.

محصولات میگل ساخت کدام کشور است ؟ 
یکی از سوال هایی که ممکن است برای شما پیش بیاید این است که محصولات میگل ساخت کجاست؟ در جواب به این سوال باید گفت، میگل را می توان یکی از برند های لوازم خانگی ایرانی دانست که انواع محصولات لوازم برقی کوچک آشپزخانه ها را تولید می کند ، این برند حدود 30 سال پیش تاسیس شده است . میگل در شرکت بازرگانی سنجه کیش فعالیت خود را در زمینه تولید انواع لوازم خانگی در ایران آغاز کرده است.
کیفیت محصولات میگل چگونه است ؟
با توجه به گارانتی و ضمانتی که میگل برای محصولات خود در نظر گرفته است می توان گفت که محصولات برند میگل اطمینانی هستند و از کیفیت خوبی برخودارند .
هدف از تاسیس برند میگل (Migel)چیست؟
یکی از اهداف اصلی تاسیس برند میگل، ارائه محصولات با کیفیت و متناسب با سبک و روش زندگی مدرن جدید ایرانی البته مطابق با استانداردهای کیفیت اروپایی بوده است .
ضمانت و گارنتی محصولات میگل به چه صورت است؟
تمامی لوازم خانگی میگل همراه با ضمانت و گارانتی 2 ساله به فروش می رسند و علاوه بر
آن محصولات میگل به مدت 10 سال خدمات پس از فروش خوبی را ارائه می دهد . به شما پیشنهاد می کنیم اگر به دنبال برند ایرانی هستید که از ضمانت و گارانتی معتبری برخوردار باشد و همچنین در طول استفاده خدمات پس از فروش خوبی هم ارائه بدهد توصیه می کنم به سراغ برند میگل بروید و محصولات با کیفیت میگل را خریداری کنید .
برند میگل چه محصولاتی را وارد بازار لوازم خانگی کرده است؟
برند میگل در تلاش بوده است تا با تولید لوازم خانگی کوچکی مانند انواع ساندویچ ساز ها ، غذاساز ها ، محصولات نظافتی ، انواع اتو ها ، قهوه ساز ها و اسپرسوساز ها و … فعالیت خود را شروع کند تا بتواند در بازار به محبوبیت بالایی دست پیدا کند.
پرفروش ترین محصول میگل کدام است؟
از پرفروش ترین محصولات میگل می توان به همزن میگل و کتری برقی میگل اشاره کرد. 
 
شهر لوازم خانگی...
ما را در سایت شهر لوازم خانگی دنبال می کنید

برچسب : میگل , محصولات میگل , لوازم خانگی میگل , انتخاب سنتر , شهر لوازم خانگی, نویسنده : سارا.ش بازدید : 815 تاريخ : يکشنبه 10 مهر 1401 ساعت: 17:40

تصحیح روش طبخ مواد غذایی یکی از اولین قدم ها برای داشتن یک زندگی سالم است. یکی از لوازم های بسیار کاربردی برای طبخ غذاهای رژیمی خوشمزه، سرخ کن های بدون روغن می باشند. برندهای زیادی توانسته اند به تولید انواع سرخ کن های بدون روغن با ویژگی ها و قیمت های مختلفی بپردازند که در این بین برند دلمونتی نیز توانسته است به محبوبیت بالایی دست پیدا کند. یکی از محبوب ترین سرخ کن های بدون روغن دلمونتی، سرخ کن دلمونتی مدل dl615 می باشد. این مدل سرخ کن یکی از محصولات رژیمی و استاندارد برای استفادە کاربران میباشد که کاربران می توانند بدون هیچ روغنی انواع خوراک را طبخ نماید.

بررسی طراحی ظاهری سرخ کن بدون روغن دلمونتی:

این دستگاه سرخ کن در ظرفیت 3لیتر طراحی شدە است کە حجم زیادی از غذا را امادە خواهد کرد و با بدنەای شیک و چشم نواز ست اشپزخانەی شما را کامل خواهد کرد.

پنل صفحە نمایش سرخ کن بدون روغن دلمونتی مدل dl615 دیجیتال LED بودە و تنظیم دهی و کنترل پنل این دستگاه بە شکل لمسی است و برنامە های متنوع برای پخت و سرخ کردن غذاها در خود دارد.

این دستگاه سرخ کن 615 از راه المنت های گرما دهی بە واسطەی وجود جریان برف گرم میشود و با داشتن فن جاساز شدە در این سیستم روی ان گرما و حرارت در مخزن مواد غذایی گردش پیدا کردە و پخش میشود و غذا را بە صۆرت یکنواخت در نهایت بدون استفادە از روغن هر گونە غذایی را طبخ و سرخ خواهد کرد.

روش پخت غذا در سرخ کن بدون روغن دلمونتی:

سرخ کن بدون روغن دلمونتی مدل dl615 با تنظیمات دهی میان 60تا200درجە سانتی گراد شما این قابلیت را در اختیار دارید تا با توجە بە نوع مواد غذایی سیستم را تنظیمات دهید و از روی نمایشگر میزان ان را ببینید.

سرخ کن DL615 با داشتن 6برنامە ی متنوع بە واسطەی وجود پنل تنظیم و کنترل لمسی هر کدام را کە مد نظرتان بود انتخاب میکنید و غذایی دلخواه را تهیە نمایید.

دستگاه سرخ کن دلمونتی خودکار با تنظیم و جایگذاری یک تایمر 60دقیقەای حالتی را در این محصول ایجاد کردە تا شما هر میزان وقت را کە مد نظر داشتید تنظیم موادغذایی ان را پخت نمایید.

مشخصات کلی سرخ کن بدون روغن دلمونتی:

کشور سازنده :چین تحت لیسانس ایتالیا

جنس بدنه :پلاستیک

صفحه نمایش

صفحه نمایش :بله

توضیحات صفحه نمایش :LED

مشخصات فنی

قدرت :1400 وات

ظرفیت :3 لیتر

سیستم قطع کن خودکار :بله

محفظه جمع آوری سیم :ندارد

ظرفیت ماده غذایی :3 لیتر

تنظیم درجه حرارت :60 الی 200 درجه

تایمر :بله

فیلتر قابل تعویض :ندارد

شهر لوازم خانگی...
ما را در سایت شهر لوازم خانگی دنبال می کنید

برچسب : دلمونتی,محصولات دلمونتی,لوازم خانگی دلمونتی, انتخاب سنتر, شهر لوازم خانگی, نویسنده : سارا.ش بازدید : 290 تاريخ : پنجشنبه 7 مهر 1401 ساعت: 15:21

 همه ی ما با ضرورت وجود تلویزیون ها در زندگی امروزی آشناییت داریم. در حال حاضر برندهای زیادی در دنیا به تولید انواع تلویزیون با خصوصیات و ویژگی های متفاوتی پرداخته اند که در این بین برند های سونی، ال جی و سامسونگ از محبوب ترین برندها به حساب می آیند. در ادامه با ما همراه باشید تا به معرفی محبوب ترین برندهای تولید تلویزیون بپردازیم. همچنین شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر در این رابطه به این صفحه مراجعه کنید.

  1. تلویزیون های سونی

به جرات می توان گفت یکی از باکیفیت ترین تلویزیون ها در دنیا، تلویزیون های سونی می باشد. اکثر تلویزیون های سونی از پردازنده‌های قوی (X1™Ultimate) در پردازش تصویر بهره مند هستند. همچنین اسپیکرهای به کار رفته در این تلویزیون‌ها Acoustic Multi-Audio می‌باشد. برخلاف اکثر اسپیکرهای تلویزیون، تصاویر و صدا در هماهنگی کامل از سراسر صفحه نمایش پخش می‌شود و لذت تماشای فیلم و سریال را چندین برابر می کند.

از مهم ترین امکانات تلویزیون های سونی می توان به مواردی همچون: قابلیت بلوتوث، WiFi اسمارت و مرورگر اینترنت اشاره کرد . علاوه بر این تلویزیون های سونی قابلیت پشتیبانی از قابلیت Google search Voice Search را دارد که به کمک این ویژگی شما می توانید سرچ صوتی داشته باشید .همچنین اکثرتلویزیون های سونی دارای پورت های HDMI و USB هستند ، که در بعضی از آن ها پورت های بیشتر و در بعضی از آن ها پورت های کمتری دیده می شود . .

  1. تلویزیون های ال جی

همانطور که در ابتدای مطلب اشاره کردیم، شرکت ال جی یکی دیگر از کمپانی های محبوب در بین کمپانی های تولید کننده ی تلویزیون است. لازم به ذکر است که تلویزیون های ال جی در کشور ما از محبوبیت بسیار بالایی برخوردار می باشند. علت محبوبیت تلویزیون های ال جی، قیمت مناسب تلویزیون‌های ال جی نسبت امکانات و قابلیت های آن استقیمت تلویزیون‌ ال جی با توجه به مدل و سری ساخت متغیر است و هر چه تلویزیون از امکانات بیشتری برخوردار باشد، از قیمت بالاتری نیز برخوردار می باشد.

  1. تلویزیون های سام

برند سام الکترونیک یکی از برندهای داخلی است که با ممنوعیت واردات محصولات سامسونگ فعالیت خود را آغاز کرد. تلویزیون‌ های برند سام، گزینه ای فوق العاده پس از برندهای ال جی و سامسونگ به حساب می آید و می‌ توان آن‌ها را در اندازه‌های مختلف ۳۲ تا ۶۵ اینچ تهیه نمود. لازم به ذکر است قیمت تلویزیون سام الکتریک بسیار مناسب تر از رقبای خارجی است.

از دلایل اصلی که تلویزیون‌های سام را در رقابت با محصولات خارجی قرار داده است، کیفیت بالای تلویزیون های این برند است. کمپانی سام الکترونیک مانند سایر برندهای داخلی و خارجی، تلویزیون‌های باکیفیت 4را هم در کنار تلویزیون‌های HD و Full HD تولید و ارائه کرده است.

 

شهر لوازم خانگی...
ما را در سایت شهر لوازم خانگی دنبال می کنید

برچسب : تلویزیون ال جی,تلویزیون سونی,تلویزیون سام , انتخاب سنتر, شهر لوازم خانگی, نویسنده : سارا.ش بازدید : 143 تاريخ : شنبه 2 مهر 1401 ساعت: 13:21